Onze school - Aula

Loop je langs de conciƫrgerie en de administratie verder de school in, dan kom je in de aula. In deze centrale ruimte kun je verblijven wanneer je geen les hebt.

Voor en na schooltijd en tijdens de pauzes kun je je klasgenoten ontmoeten en spreken in de aula. In de aula bevindt zich ook de keuken waar tijdens pauzes broodjes en iets lekkers kunt kopen. Er zijn ook automaten met frisdrank. In deze gemeenschappelijke ruimte houden we het graag schoon. Want wie vindt het nou leuk om in het afval van een ander te recreĆ«ren? Heb je afval, dan dien je gebruik te maken van de afvalbakken. In de aula is ook het podium waar we bij vieringen, voorlichtingsbijeenkomsten en voorstellingen graag gebruik van maken. Tegenover de keuken is een paar jaar geleden een begin gemaakt met een 'Wall of Fame' met de namen van leerlingen die cum laude geslaagd zijn.