Onderwijs

Duinzigt biedt onderwijs voor mavo en havo. We doen dat vanuit de r.-k. traditie en vanuit de ideeën van onderwijsvernieuwer Kees Boeke. Dat zie je terug in onze missie en visie.

Begeleiding

Ieder kind kan op zijn tijd wel wat hulp of ondersteuning gebruiken; of het nu gaat om het organiseren van het schoolwerk, het omgaan met nieuwe situaties of lees- of rekenproblemen.

Organisatie

Duinzigt is een fijne school om er onderwijs te volgen én om er te werken. Duinzigt werkt bestuurlijk samen met andere scholen binnen de Stichting Fioretti Teylingen, maar heeft duidelijk een eigen gezicht.

Het gebouw

Duinzigt ligt centraal in Oegstgeest, aan de rand van het Bos van Wijckersloot. Het gebouw ademt de sfeer uit van "rust en ruimte", een erfenis van de Zusters Franciscanessen, die zich hier in 1850 vestigden.